martes, 3 de noviembre de 2015

Comezamos blog!

    Queridos lectores:
          Benvidos, este é o meu blog de lectura. Esta entrada é para presentarme y que saibades os meus gustos para as lecturas e tamén os meus intereses, ademais aproveitarei este espazo web para compaxinar dúas actividades. Unha delas é facer  traballos sobre os libros que vaia lendo ao longo do curso na miña asignatura de lingua galega e por outra banda  tamén  comentarei os libros que no meu club de lectura vaiamos lendo.
         Aquí tamén vos deixo a URL  para que poidades votarlle unha ollada: http://aquilemosxuntos.blogspot.com.es/
        Agora mesmo no club estamos lendo un libro que ten moi boa pinta , titulase "Reo" de Xesús Fraga. Xa vos falarei máis detalladamente del noutro post.
         Por otra banda, estou acabando de ler " O corazón de Xúpiter, que por certo , pronto subirei ao blog o traballo.
     E con toda esta información deixovos hasta o seguinte post.
                                   
                                   


       

No hay comentarios:

Publicar un comentario